Banidepoker

joi, 15 ianuarie 2009

Cum sa copii la BAC?

. joi, 15 ianuarie 2009

Toata lumea stie ca la BAC se copie! Toata lumea aude ca de anul viitor nu se va mai putea copia. Asa se spunea si acum 3 ani...
Pana acum era simplu: Iti cumparai o culegere cu variantele rezolvate si copiai de pe ea. Simplu ca buna ziua.
Cum din acest an numerele de pe variante nu vor mai coincide, acest mod este exclus. Asa ca puteti incerca una din urmatoarele metode de copiat la BAC:

1. PRIN CASCA BLUETOOTH

Puneti un prieten sa va dicteze rezolvarile prin telefon. Aceasta metoda de a copia este recomandata celor cu parul lung, astfel incat casca bluetooth este nedetectabila.
Inca nu e prea tarziu sa va lasati parul lung! Sa stiti, nu e prea recomandat sa mergi cu caciula la examen. :)

2. DIRECT DE PE TELEFON

Trebuie sa aveti un smartphone, e bine sa aiba display-ul mare. Inainte de examen va copiati pe el referate si variante rezolvate.
Dar daca profesorul care o sa va supravegheze o sa fie mai exigent, nu o sa puteti copia.

3. DE PE FITZUICI SAU CULEGERI CU VARIANTE

Cum am mai zis o sa fie mai greu, dar nu imposibil.
Unii mai copie de pe fizuici scrise cu un font mic. Dar sunt de parere ca se depune prea mult efort in preagatirea fitzuicilor, dar daca nu aveti de ales...BAGATI TARE!
4. DIRECT DIN MINTEA TA

E cea mai buna metoda. Stiu ca e greau sa inveti dupa 4 ani in care mintea ta a fost in stare de
hibernare, dar invata macar de 5 la fiecare materie. Iar daca supraveghetorul o sa va dea liber la copiat, atunci o sa aplici una din metodele de copiat de mai sus.


Multa BAFTA! Ca sigura aveti nevoie...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce mai buna varianta zic eu e prin casca bluetooth, sunt casti minuscule care se introduc in urche cu aia sigur nu te mai prinde :) , telefonu ascuns .. in lenjeria intima si nu mai ai nici o treaba. ;) :)

Anonim spunea...

ehe ce mi am umezit eu degetele cu putina saliva si dai la cautat varianta.Am avut un teanc de fituici la burta.A fost de kko ca nu ne au anuntat numarul si la romana multi au scris gresit deoarece erau enunturi ce se asemanau.Eu de la inceput m am bagat in seama cu lumea ca sa am de unde ma inspira in caz de urgenta.Eram vreo 3 care aveam fituici.Ne vorbisem ca unu sa caute subiectul 1 altu 2u' altu 3u' :))si imediat ne am pus pe treaba.Grupul nostru dadea informatii mai departe privind venirea inspectorului numarul variantei si altele ca amaratii ceilalti se pasaiau si fluierau ca la balamuc si pana gaseau se termina examenul:))=))

Buzogány László spunea...

Eu sigur o voi folosi fituici ca si asta: http://www.fituici-bacalaureat.ro

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

 
Namablogkamu is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com | Distributed by The Valley of Flowers in India of the Fractal Enlightenment